Livrarea produselor

Modalitatea de livrare a produselor

  • Transportul este asigurat de FAN Courier Express.(Aria de acoperire).
  • Facem livrări in toată tara.
  • Toate produsele propuse pe www.ingeniojoc.ro  se află in ambalajul original, al producătorului, iar la livrare sunt ambalate suplimentar de către noi pentru o mai bună protecție pe durata transportului.

Timpul și costul livrării

Pentru produsele disponibile în stoc, livrarea se face in aceeași zi pentru comenzile făcute până la ora 14-00, comenzile efectuate  mai târziu, vor fi livrate a doua zi.

  • Costul transportului este de 18 lei (Pentru Aria de acoperire). Coletele livrate în afara ariei de acoperire sunt purtătoare de taxă kilometri extra.
  • Livrarea se face în 1-2 zile lucrătoare.
  • Transportul gratuit este asigurat pentru fiecare comandă care include produse în valoare totala minimă de 199 lei, efectuată prin FAN Courier Express  în cele 3654 de localități aflate in aria de acoperire. Pentru coletele livrate în afara ariei de acoperire se va percepe taxa de kilometri extra.
  • În ziua livrării veți fi contactat de către societatea de curierat, prin telefon sau SMS, la numărul de telefon mobil pe care l-ați furnizat în timpul procesului de comandă.

Înlocuire produse deteriorate în transport

Vă rugăm să verificați ambalajul produselor în momentul recepționării:

  • Dacă ambalajul coletului este deteriorat vă rugăm să-l fotografiați  înainte de deschidere.
  • Dacă după deschidere este deteriorat atât ambalajul cât și produsul vă rugam sa faceți câteva fotografii din care sa se vadă clar locurile deteriorate cât și produsul în totalitate.

Fotografiile împreuna cu copiile documentelor de primire și plata a comenzii vă rugăm sa le trimite-ți la adresa contact@ingeniojoc.ro pentru a vă asigura schimbarea produselor.

 Garantarea dreptului la retur.

Edendale SRL-D, conform OUG 34/2014 oferă cumpărătorilor posibilitatea de a returna produsele fără careva justificări, pe un termen de 14 zile din momentul intrării in posesia bunurilor. În astfel de cazuri cumpărătorul nu va suporta alte cheltuieli decât cele de retur. Cheltuielile de retur după caz pot include: cheltuieli de transportare și  costul diminuării valorii bunurilor (daca se constata o diminuare ca rezultat al manipulării bunurilor). Nu se pot returna produsele folosite, cu etichete rupte sau ambalaje deteriorate etc. La returnarea produselor va rugăm sa le ambalați corespunzător și să anexați copiile documentelor de primire.